BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Thursday, January 26, 2012

TeRinGiN NaK JaLan2 GeNTiNG HigHLanDs.....

Hai...Hai..


pic en google tq...saye rindu nak pegi sini.....

huhuhu....lamer tak pegi jalan2 dekat genting highlands...last aku sampai sini tahun 2004....sekarang dah masuk tahun 2012...lamer bapak tak pegi...hahahaha..itu pun pegi sebab aku kene kursus dekat genting highlands....itu yg dapat menjejak kaki aku dekat saner tue...hehehehe..kalau tak,mesti sampaila nie tak sampai2kan...asyik dok dengo citer orang jerk...hehehehe...aku memang suke dan suker sangat2 bab nak main2 nie...ingat lagi mase aku pegi sunway lagoon,takdenyer aku nak mandi mande...aku sebuk dengan aktiviti aku menghabiskan main game yang ade dalam sunway lagoon tue...hahahaha...


biler dah kawen teringin nak jalan2 saner dengan en hubby...tapi tuela en hubby tak berape nak minat kalau pegi tempat camtue...katernyer boring bukan ade paper pun...banyak tempat mainan jer...memanglah pun dah namernyer pun 'kota keriangan'...aduhai en hubby nie...cube bawak die pegi sungai ke laut ke tasik ke..mesti kompem2 die suker(hobi suke memancingkan memang tak lari ler dari tempat cam gitu)...ngeeeee....


tahun lepas,ade jugak informe dekat en hubby nak pegi genting, tengok gayenyer mase tue en hubby macam okey jer...tapi tuela biler dah ok mase pulak takde...sedihhh...yerla....tahun lepas banyak betul jiran2 sebelah rumah aku nie buat kenduri kawen...dah namernyer pun duduk dekat kampungkan, kenelah campur masyarakat...sane kenduri sini kenduri....hari nie pegi rewang esok pegi rewang...sob..sob..tak dapat nak pegi tahun lepas...

pastu pertengahan tahun 2011 pulak en hubby dah start sambung study....uwaaaa....lagi2la kompem memang tak dapat pegi aku.....sedihh tak dapat nak jalan2 dah....ikutkan boleh jer pegi...tapi tuela...terdapat banyak faktor2 yang terpakse kami korbankan untuk en hubby selama dalam tempoh pengajian nie....takperla...dah habis nanti bolehlah kiter enjoykan...kan..kan....




0 ulasan: