BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Monday, January 2, 2012

OmBaK RiNDu.....

Hai Semua...........


disebabkan peel dan hati aku yang terlalu dan sangat2  over nie dekat cerite ombak rindu,makenyer aku telah tukar lagu blog aku kepade lagu dalam cerite omabk rindu....hahahahaha..walaupun orang kate cite tue biaser jer,namun bagi aku citer nie memang best sangat2....hahahaha...

kelua jer dekat astro first terus aku suruh en hubby langgan....5 kali aku nengok..hahahaha...memang bestla aoran aziz...kehkehkeh...orang kate citer nie tak semacam dalam novel banyak sangat yg diskip2...oh..bagi aku..tiap2 kali aku tengok haruslah ade adengan air mate...hahahaha...walaupun kene ejek2 dengan en hubby namun aku tetap touching habes...hehehehe...

aku suke tengok watak izzah...lembut  dan sabar jer...kesian izzah...lagi2 babak yang die kene tolak dengan haris dekat bilik air tue...kesian izzah...'saya tak mengandung...saya memang selalu mual dan pening kalau datang bulan...'meleleh air mate aku maser tue....hehehehehe...

pastu babak yang haris tanyer dekat izzah pasal name kucing die tue....hahahaha..suami aku sengeh2 jugak bile tengok babak yang tue....ape ko nak bagi name dekat kucing ko tue...'..izzah jawab..comel en haris...ko nie.takde name moden sikit ker..ko bagilah name dolly ker molly ker....hahahaha...aku rase kelakar jer aoran tanyer camtue....

sian mail..mail cakap yang die sayang izzah.....

cantikkan izzah......

hehehehe..izah curik2 baring atas haris....


           izzah lari..main nyorok2 pulak die nie.....

mak jah dan pak dolah dapat tahu yang izzah
dan haris dah kawen.....
haris kemalangan....

mila emylia.....hehehehe

0 ulasan: