BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, January 7, 2012

MaKaN DuRiaN...SeDaPnYeR...

Hai..Hai....


nie cerite minggu lepas...ah...tak kesah ler walaupun dah lame aku tetap nak jugak letak dalam nie...hahahaha...
sekarangkan musim durian...aku memang penggemar 'tegar' buah durian nie..tak kesah ler buah tue keras ker haper ker..asalkan namernyer buah durian memang tetap menjadi buah 'pujaan hatiku'....hehehehe....kagum tak...?kagum tak...?

minggu lepas lepas isyak...aku ngan en hubby ronda2 sekitar sg besar.....niat dihati memang teringin bebenor nak makan durian yang orang dok kate 'musang king' tue...orang kate buahnyer memang sedap...buahnyer kuning bijiknyer kecikkk jer pastu kedut2 bijiknyer...kalau makan 1 ulas pun puas hati katenyer...katenyerla...tapi aku belum kater2 lagi..hahahaha....mulerla tue merapu meraban jer aku nie...

so..niat dihati yang terlalu membuak2 telah kusampaikan dekat en hubby malam tue...so jenuhla pusing carik2 dekat era sg besor..huhuhu..tapi hamper jer...dah habis lor...kate pakcik yang jual tue...kalau nak durian jenis tue kene order...ooooo....sob..sob..tak dapat nak rase buah 'musang' tue...tapi malam tue kami layan jugak durian tapi yang jenis D24 jer...entah..aku luperla...makan 2 bijik jer pun...total untuk 2 bijik RM18 hengget jer...sedap jugak dan puas hati ler..sebab isinyer kuning...kalau yang jenis 'musanh king' tue mahal sikit...tak silap 1 bijik jatuh RM30 hengget...

amacam...??terujer tak....???hahahaha



0 ulasan: