BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Monday, April 9, 2012

Aoron Aziz BiNTaNG PaLiNG PoPuLaR 2011.........aw...aw..aw....

Hai....Hai...





yuhu...yuhu....kelas kau abg Aaron Aziz memang malam tadi....hehehehe...jangan jeles tau en hubby....miahmiah....

aku dah agak dah memang Aaron Aziz layak dapat anugerah bintang paling popular malam tadi....lagi2 bile filem ombak rindu lakonan Aaron Aziz tue betul2 berhantu dan jiwe aku pun ala2 hantu jugak asyik teringat2 jer....ekekekeke..mau ade tido sendiri malam nie....hehehehe......

dan....dan...dan yang sbenanrnyer aku pun ade jugak anta undian ABPPBH tue...hehehehe....sajer jer nak tolong2 Aaron Aziz menang....hehehehe...aku anta tue sajer tak niat pun nak dapat hadiah...cume hanta sebab aku nak vote Aaron Aziz....aw...aw...aw....

Encik...mahu tak encik menikahi saye....??(suke dailog nie )
izah...izah...izah.....hehehehe....


Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku
Malam kau bawalah rinduku

Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

2 ulasan:

Cik Awin said...[Reply To Comment]

untung Diana Halik cz dpt somi ensem cam Aaron kan kak...;)

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

Cik Awin : hehehehe...yg sbenonyer untung abg Aaron Aziz sebab ade peminat macam hakak nie dik...hehehehe..siap buat entry pasal Aaron...kikikiki..