BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Tuesday, April 3, 2012

DaH LaMe TaK KeTaWa KaH..KaH...KaH....

Hai...Hai....





lame dah tak ketawe berdekah-dekah....kahkahkah.....orang kate kalau banyak ketawe nanti hati jadi gelap.....camner nie...dahla aku nie memang pesen nak ketawe jer....pastu kalau ketawe tue bukan jenis reti nak slow2...kalau tak berdekah-dekah tak sah....kahkahkah...tengok...aku still ketawe lagi....

dah 3 bulan aku tak ketawe berdekah-dekah....hal ini disebabkan...ayat skema jerkan...hehehehe...yang sbenonyer geng ketawe aku tue die cuti bersalin...tue yang aku lame dah tak ketawe tue...hampeh jerkan alasan tue...tapi seyes aku cakap...I really like to laugh...hahahaha....

mase best fren aku tue cuti besalin,aku banyak diam jer..tapi still ketawela jugak tapi biaser2 jerla...tapi biler geng aku dah ade...perghh...bikin gawat ofc aku dengan ketawe aku nie.....kadang2 tu bukan lawak maner pun,tapi disebabkan aku dan bestfren aku tue pandai pusing dan mengolah2 cerite so cerite tu jadi lawak giler....kahkahkah...agaknyer kalau aku joint sepah konferm jadik...hehehehe..perasanla kau nak jadi artiskan(uweekk).....




2 ulasan:

Rozie said...[Reply To Comment]

CEDAPNYA DEPA MAKAN... H PANDAINYA AWAK DEKO COKELAT YER...

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

kak Zie...saye memang pemakan orgnyer kak...hahahahaha...sajer jer kak..mengisi mase lapang kak...itu pun bnyk gambo coklet tak terpublist...now dah slow skit kak sebab mood mcm kureng sikit nk buat...heheheh