BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Wednesday, April 25, 2012

En HuBBy vs JoGGiNg......

Hai...Hai....


hari nie, gaji dah keluar....yahoooooo....best...best...paling best sebab hari nie gaji baru yang 13% tue....ekekekeke...Alhamdulillah rezeki....tapi aku belum sempat lagi nak cucuk...lagipun duhet dalam wallet masih ade...aku memang selalu begitu...pernah paling lewat 1 minggu baru gi cucuk duhet...hahahaha....banyak benor duhet ko yer mek...??syukur...aku selalu memang berjimat cermat tau....lagi2 biler en hubby sekarang nie dah sambung study...oh..lagi2la aku kene berjimat cermat tau....bersusah susah dahulu bersenang2 dan gembirenyer kemudian hari....ekekeke..mudah2an dipermudahkan segale urusan kami....aminnn

ok..kali nie aku nak cerite pasal en hubby...huh...bukan main semangat waja yer kamu en hubby sekarang nie...tiap2 pagi berjoging...ai..nampaknyer...en hubby pun dah terikut2 aku untuk progrem diet....hamboi...pasrah tau aku camnie....heheheh...sakan yer kamu en hubby...benganglah aku camnie...aku jarang2 sikit excersize nie....yerla mane nak sempatnyer pun....hari kerje sampai rumah terus jer masak....pastu mandi...so agak2 korang biler time aku nak excersize...??kadang tue curik2 jugak...jalan2 bawah rumah sampailah keluar peluh...hehehehe...sabtu dan ahad pulak...pagi2 lepas breakfest kemas rumah dan basuh baju dan sambil2 ber'fb' jugak...kikikiki...buat itu buat ini dah sampai ke tengahari...biler dah tengahari...kene masuk dapur lagi untuk masak tengahari...so..rase macam pack gilerkan jadual aku....konon jerla packnyer pun....

petangkan ade...??..ok aku nak citer lagi nie...biler dah lepas zuhur mate aku pulak menunjukkan arah katil jer....hehehehe..so layankan mate kejap...tapikan...logik jugak kalau baring pun...sebab lepas zuhur mane ade org buat excersize....hahahaha...orang kental dan gagah perkase yer yang sanggup mengharungi cuace yang agak2 panas tue...eeee...kalau aku konferm tak sanggup(kahkah dasar bnyk alasan jerkan)....biler dah masuk asar niat suci murni nak jogging selalunyer tak jadi...sebab kadang2 en hubby selalu ajak aku jalan2 naik moto pegi pantai belakang ler tak pun pegi pasar malam ler...so bilernyer pun nak joggingkan...huh..sentap tau mak cam gini....

so...hari ahad....uwaaaaaaaa....tak sanggup nak teruskan lagi....tak best2....mencik tau aku tengok en hubby(sambil jeling2 tau pandang)biler die syok2 jer pegi jogging setiap pagi....ngeeeeee.....yerla en hubby pegi sekolah tengahari so pagi ade maserlakan...ish...memangla banyak maser en hubby nie sampai kertas exam pun mintak aku jugak yang tande...ish..ish..aperkah ini...??soli yer en hubby sebab terumpat kamu banyak sangat....ampunnnn......


niela die chenta hati saye..........ekekekekeke

saperkah ini...??ini pojaan hati....hahahaha
mahu kene pelangkung dek en hubby nie....kikikiki....

0 ulasan: