BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Wednesday, April 25, 2012

LaMe DaH TaK CiTeR PaSaL 'DieT'.....

Hai..Hai..


lame dah aku tak cerite pasal dietkan...dah  kurus ker belum nie...??ekekekeke..malu mak nak bagitahu....ekekekeke..kurus tue belum ler lagi....kan my body tersangatlah shomel so makan mase lame jugaklah nak kurus...ahaks...cume kawan2 aku ade jugak cakap yang muke aku macam dah kecik sikit...tapi tak tahula diaorang nie ikhlas ke hidak...ke sebab sajer jer nak hambik hati aku...kikiki....tapi aku dapat rasekan..mane baju aku yang hari tue macam agak2 sempit dah mule longgar dan lapang jer bile aku sarung....hahaha..best..best 
so dah nampaklah sikit kurangnyerkan...cume bulan nie aku tak berkesempatan lagi nak timbang...nantilah pertengahan bulan 5 nie aku nak timbang...ekekekeke..memanglah belum nampak lagi cume aku rase badan aku tak seberat dulu....seyes tau...Alhamdulillah..sikit2 pun turunnyer dah nampak okey dan puas hati....cume diet aku dah tak macam dulu ler....kali nie menu macam bihun sup,bihun tom yam,kuew tiaw sup or kuwe tiaw tom yam aku bedal...tapi aku selalu mintak half jerla kuantitinyer dan sayur kene lebih(itu wajib)....hehehhe..tapi...'nasi' still tak sentuh lagi...cume pernah jugak aku sentuh hari tue...tapi sikit jer...1 sudu jer aku ambik...sikitkan...kalau air pulak...aku tak sentuh lagi air yang ade ais2 batu nie....aw...aw..seram mak nak sentuh...walau panas merahang camner pun...still jugak tengguk air suam...


teringin nak makan nasi goreng cam gini...hah...meleleh air liuq......

Alhamdulillah niat aku nak turunkan berat badan tue tengok gayenyer tak menunjukkan yang aku nie dah give up...makin lamer aku makin seronok nak turunkan kg aku yang dah ber'over'2 nie beratnyer...sabo jerla mak macam nie...nak salahkan saper...??takkan nak salahkan nasi kot...hahahaha...dah ko bedal sampai tak hengat...sape yang ko nak salahkan...??malu mak tau....dulu aku memang pemakan dan penyelere orang terhadap segale makanan...wow...hebatkan maknie....kikikikikiki....now tidak lagi....makan pun kene jage2 sikit...tak semuenyer boleh ko bedal yer...yang penting sekarang nie...kesihatan kene jage...kang ko sakit saper yang susah....???...lu pikirla sendiri kalau dah camtu yer...!!!


awe some.....

saje letak gambo nie...lalalalala.....
jgn jelezz tau en hubby...kikikiiki


3 ulasan:

Iza Rohaiza said...[Reply To Comment]

hai haja...
jemput singgah ke http://abidami.blogspot.com/

Iza Rohaiza said...[Reply To Comment]

jemput singgah ke http://abidami.blogspot.com/

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

selamat berblogging kak...ekekekeke..kiter dah folow molow dh kak...ekekek