BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Wednesday, April 18, 2012

DaPaT RM12 JeR......

Hai...Hai...


entry lamat nak publist dan laju2 aku taip nie...hehehehe..taip laju2 sebab nak temankan en hubby tengok tv...sian die...yerla..dari tadi asyik panggil aku jer...hish..baru jer nak bersenang lenang nak hadap pc nie...dengo tak..dengo tak..asyik panggil jer...''jap..jap...

ok....aku laju2 taip entry nie...semalam...aku ade game ping pong...aku wakil firqah aka rumah sukan dalaman, khas untuk warge kerje pejabat daerah tanah sabak bernam....so..petang semalam baru dapat info yang name aku dah ade untuk game ping pong petang tue...oh...gilos sungguh...baju sukan aku tak bawak pun..takkan nak balik semate2 nak hambik bajukan...ish..buang mase jer camtue...mulerla aku macam malas nak main...yerla takde pakaian lengkap nak bersukan....

so..misi cari pengganti dah takde...masing2 tengah pregnant...uwaaaaa...kenapela aku tak pregnantkan...??kalau tak,takyah joint...senang hati aku...so..pujuk rayu dari pihak ke pihak....aku pun main tapi dengan pakai baju kurung jer...hehehehe...Alhamdulillah...walaupun pakai baju kurung still menang hokey....hahahaha..pssstt..maklumlah aku memang sgt2 pro dalam game nie...aku memang dari sekolah rendah dulu memang dah selalu joint game nie...jadi bakat terpendam tue memang dah ade sejak aku kecik lagi tau...ekekekeke...semalam aku pakner dengan kak leha(1 department dgn aku)....cayalah ko kak..hebat jugak...saing2 nampaknyer...hehehe..bolehlah wakil PETANDA tahun depan yer kak....

memang dapat RM12...hehehe..jadilah buat beli eskerim....


0 ulasan: