BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Wednesday, April 4, 2012

CHoCoLaTe versi Ct CoMeL YaNG aGaK MaLaP...........

Hai.....Hai.....

lame dah tak buat chocolate....aderla dalam 5-6 bulan dah tak buat...ngeee...pasal aper ntah aku nie...yang sbenonyer sejak en hubby sambung study nie mood aku nak buat chocolate pun agak2 merundum gitu....errmmm...so ape kaitannyer study dengan chocolate aku yer....??hahahahaha...sengal...ikutkan memang takde sangkut paut pun cume aku jer yang malas....kahkahkah....

antare chocolate yg aku buat........

aperla aku nie...dulu berkobar2 dan bersemangat waja jer aku nak buat bisnes kecil2lan nie....tapi makin lame makin hilang dah aura nak buat chocolate tue...aiii..nampaknyer pelanggan aku nie dah ramai yang lari....ekekekeke....yerla bile custeme call nak order chocolate jer selalu aku cakap tak boleh nak buat....tapi kadang2 memang time custeme nak order tue, aku memang agak2 busy sikit..seyes aku cakap dulu aku takla semalas cam gini...perkene ntah sejak dua menjak nie...kehkehkeh...itu alasan utamela tue....aiii...camnerla orang melayu nak maju cam gini...asyik MALAS jer.....!!!!..ade tak ubat nak ubati sakit malas nie...??saper tahu siler informe dekat aku yer....hehehehe



dan alasan yang lain pulak, sebab banyak barang2 dah habis...aku pulak tak berkesempatan nak topup barang2 yang habis...asyik bertangguh2 jer nak beli...dahla dekat sg besar nie barang yang aku nak tak berape nak ade...tue yang payah sikit...selalu aku beli barang2 dekat bangi...jauhkan...lagi satu alasan yang paling kukuh biler sabtu dan ahad en hubby ade kuliah, so tak dapatla aku nak topup beli barang2 chocolate aku yang habis tue....miahmiah.....mau kene pelangkung dek en hubby nie nanti....soli yer..terngumpat kejap...

baru-baru nie ade custeme mintak buatkan chocolate untuk die bertunang bulan 5 nie...bukan orang lain pun,blogger gak cam aku sepisorangperindu....Alhamdulillah... mood dah kembali nak buat chocolate....ekekekeke...nanti akak buatkan ko yang tantik2 untuk yer dik.........







2 ulasan:

Puan Awin said...[Reply To Comment]

senyum sampai pipi pas baca post akak ni cz tersesat blog saya...hehehhe...

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

cik awin...kehkehkeh...jgn senyum bnyk nanti org lain tgk takut...ikikiki