BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, April 14, 2012

LaMe GiLeR aKu TiDo HaRi NiE.............

Hai....Hai........


Petang semalam, lepas habis progrem with MB Selangor aku terus lepak dekat rumah mak aku...dok rehat2 jap sambil baring2...ingatkan lepas isyak dalam pukul 9 nak balik,sebab aku dah informe dekat en hubby yang aku nak balik lepas isyak nanti....tup..tup..adik aku lepas balik dari masjid, die kate nak pegi main badminton...ohh..sian plak mak aku sorang2 dekat rumah..so terus buat keputusan untuk tido rumah mak jer malam tadi...ehehehehe...so terus sms en hubby yg aku nak tido rumah mak...pastu siap ajak en hubby joint same....hehehe..so en hubby pun setuju...cume die kate esok kene balik pagi2 sebab nak gi memancing....



kebetulan aku tengah cuti sembahnyang....so xyahla bangun pagi2 nak solat subuh bagai....best2...boleh tido dengan lena...ekekekeke....pukul 7.30 pagi en hubby balik...tak serapan pun...ngeee...pemalas benor yer aku nie...bukan pemalas tau...en hubby cakap die nak beli nasi lemak dekat tempat erea rumah aku...pastu en hubby cakap sambalnyer sedap....oo....mudahkan keje aku takyah nak siapkan paper untuk hubby...so..aku terus sambung tido balik...hehehehe...lenaaaa sangat2...sambil mmpi2 indah...


pastu pukul 9.30 pagi mak aku kejut suruh bangun...hahahaha...siap suruh serapan lagi....ekekekeke...bahagianyer...aku pun bangunler pastu cuci muke dan gosok gigi....tengok2 jugak ape yang mak aku masak untuk breakfest atas meja....aku buat milo dan makan lempeng cicah sambal tumis yang mak aku buat....siap breakfest naik atas tengok2 tv jap pastu borak2 dengan mak pastu aku telelap lagi...hehehehe..hamboi...tido jer yer....hahahaha...syorgaaaaaa jer rasenyer..bukan senang nak dapat rase camnie....

pukul 12 tue mak aku kejut aku,konon2 nak ajak aku pegi kenduri....hehehehe...aku cakap xmaulah...so mak aku pegi dengan adik aku...lepas jer ironkan baju mak aku,aku baring lagi...ekekekeke..pastu bedesup2 sms dari en hubby sampai...asyik tanyer jer....'bile cyg nak balik...?''..ermmm..aku cakaplah tunggu baju kering...ekekeke..walaupun sbenanrnyer aku takde basuh baju pun...hahahaha...tipu sunat jap...pastu aku baring lagi...mase tue dekat2 pukul 1 dah...hahahaha...bukak tv...pastu sambil baring2 depan tv,aku telelap lagi sampailah dekat2 pukul 2 ptg...abg aku datang pun mase tue aku tak sedor...sedor2 pun sebab abg aku yang kejutkan....hahahahaha...cakap jap dengan abg aku...pastu aku sambung tido balik.....last2 aku bangun pukul 3.00ptg..itu pun sebab asyik dapat sms jer dari en hubby..tanyer bile aku nak balik...eeee....bari 1 malam tido rumah aku dan tanyer2 biler aku nak balik....sambil2 tu cube korang banyangkan berape lame aku tido....???hahahaha....

errmmmm.....sambung balik..sambung balik...pssttt...tengah syiok2 tido,geraammm jer tau bile dapat sms dari en hubby,asyik2 tanyer biler aku nak balik...ngeee....macamlah aku nie 2-3 hari takde dekat rumah...errmmmm lepas banyak kali dpt sms tu,aku pun terus mandi..siap2 bagai...pukul 4ptg aku balik...meh sini aku nak cakap..sampai jer rumah...bukan main senyum lebor tau muke en hubby tengok aku...paling tak tahan nak ajak aku pegi pasar malam....hahahahaha...kompem2 en hubby nie rindu dekat aku...maklumlah aku nie memang jenis mulut tak reti diam kalau dekat rumah....konon2nyer sunyilah tue kalau aku takde....aishhh....sajer jer tau kamu nie en hubby....

so...dipendekkan cerite...now...mate aku tengah segar bugar dek penangan siang tadi sebab aku lame sangat tido....best sangat2...bukan senang woooo nak dapat cam gini....nikmat dan syorgaaaaaa jer rase.....hehehehe...dan paling best mak aku pulak takde pun bising2 sebab aku over giler 'tido' hari nie...hehehehe....

0 ulasan: