BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Friday, April 20, 2012

DaPaT CuCu LaGi MaK aKu.........

Hai...Hai...




Alhamdulillah my love sister telah selamat bersalin petang semalam....Alhamdulillah....kakak aku dapat baby boy...dan berat baby 3.3kg....make bertambahlah lagi cucu mak aku...ekekeke...dan bertambah2lah jua hero2 cucu mak aku nampaknyer.....hehehehe...esok luse akan datang tulat minggu depan bulan depan akhir bulan aku pulak yang bersalin...aminnnnnn.........


malam tadi aku hantar mak aku pegi rumah kakak aku dekat shah alam...ikutkan aku nak hanta mak aku hari nie lepas balik dari keje so bolehlah aku tido sane sekalikan...tapi sian pulak aku dengo suare mak aku petang semalam...yerlaa...naluri hati seorang ibukan...so petang semalam aku decide dengan en hubby....jadi malam tadi lepas solat maghrib aku on the way ke shah alam....sampai rumah malam tadi jam 2 pagi....uiii..now mate macam mengantukla jugak...tapi still hokey....ekekekeke...


0 ulasan: