BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, April 21, 2012

BaBy BaRu KaMi.........HeHeHe

Hai...Hai...


pening...pening...terpakse jugak kene fahamkannyer....hehehehe...pelik sungguh ler biler blogger dah berwajah baru....ish..ish..aku memang tak suker..tak suker..tak suker...berpinor2 mate aku tenung.....dah ler aku nie bukan pandai sangat2 pun dalam 'IT' nie...baru jer nak berjinak2 dan hampir nak pandai dah macam2 pulak yang keluar(alasan malas nak beruseherla tue).........

so...malam nie masuk lagi entry baru dalam 'andai itu takdirnya'......ekekekeke...sajer jer terajin pulak nak hupdate...lagipun en hubby takde so bolehlah horey2 duduk depan pc sampai muntah hokey...kehkehkeh...kalau en hubby ade, takde canlah aku nak merapu lame2 depan pc nie...asyik kene kacauuuuu jer selalu...tensyen mak jadinyer....

ok2..berbalik pade entry aku...saje nak bagitahu kami dah dapat baby baru....macam suspen jerkan...biler aku pregnant....??kikikiki..takper2 esok luse minggu depan pregnantla aku(doakan kami tau).....yang sbenonyer baby baru tue baby anak kakak aku ler...hehehehe...sajer tompang gembire....ekekekeke...tak sabo nak pegi shah alam tengok new born nie....sangat2 cuumelll baby nie...seperti makciknyer juge...gebu2 gitu...ahaks....tak caye...meh sini tengok....

same gebu mcm makciknyer...wakakakaka

lena jer tido..mesti teringat makciknyer
 yg gebu2 tue....hahahahaha

0 ulasan: