BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Monday, April 16, 2012

LaGi HanTaRaN YaNG aKu BuaT..........

Hai...Hai....


hahahaha..baru nak publist...sengal jer...tadi belek2 gambo dekat camera nikkon,tibe2 terpandang plak gambo hantaran yang aku buat nie...hehehehe..tuela rasenyer memang belum lagi terpublistkan...so ade mase nie laju2 ler aku masukkan dalam blog aku nie....ekekekeke...

tema hantaran berkonsepkan oren dan hijau...katenyer tema unsur2 kehijauan yang merindu...ekekekeke...ah..tak kesahler konsep aperpun..dah die mintak cam gitu...so aku buatkan jerla...kali nie aku buat memang 2 hari jer..sebab dapat barang2 pun memang dah nak dekat majlis so buat pun simple2 jer..tapi nicela jugakkan....ekekeke..tak malu puji diri sendiri...







hahahaha..nie jer gambo yang ade..yang lain mase nie semue dah di masukkan dalam kereta...dan...dan...baru kuteringat nak snap gambo...dan..gambo2 tue bukan aku yang hambik yer...hehehehe..name dirahsiakan yer...kekekekeke

0 ulasan: