BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, January 5, 2013

HaRi Ke5 Di TaHuN 2013

Salam..............




Selamat tahun baru...eh baru lagi ker..??hahahha...peel ler aku niekan...dah 5 hari baru terhegeh2 nak wish...alololo...

selalu biler masuk jer tahun baru memasing sebuk pasal azam baru...so nie dah 5 hb Januari...agak2...uols punyer azam berjalan tak...???ker...cakap jer bedegor2 pasal 'azam' last2 satu azam pun takde terlaksana...hehehehe...macam akula tuekan....

tak kesahlah terlaksane ke tidak....yang penting kiter ade azam...macam aku pulak...setiap tahun mane azam aku yang tak sampai target selalu aku carry forwrd ke tahun depannyer...selagi tak tercapai azam tue...selagi itulah sentiase aku forwrd dan forwrd...hahahaha...tak bagus betul macam aku nie...asyik nak memforwrd jer...oppa jahanam betulla tuekan namernyer...kuikuikui....

azam aku setiap tahun....selalu cakap nak kurus macam neelofa....hahahaha.....boleh ker...??kang kalau kurus macam neelofa susah neelofa nak carik makan...kahkahkah....muunntahhh...!!!..harap berjayela untuk KURUS pada tahun nie yer...tahun lepas aku dah berjaye turunkan berat dalam 10 kg...tapiiiiii..sejak 2 minggu nie....aku dah bedal nasi pulak...makan pun kire tak berhengat jugaklah...uwaaaaaa....walaupun aku makan gune beras perang....taapiiii...nasi tuekan namenyer...lagi2 biler dapat lauk macam nie.....

makan sampai tak hengat biler dapat menu cam ginikan.....

dan ini pulak...ayam goreng is a my pebret.......

uwaaa......asal ler makan nasi pulak nie....macam malam tadi makan nasi siap ulam petai lagi....aduhhh...tak hengat giler biler dah dapat makan petai....rase syorgaaa jer....kikikikikiki..takperla lepasnie kene jage2...ape yang dah dimakan tue jangan diungkit2 tak baik kate en hubby...ops...!! lepas nie nampaknyer kene fokus pade diet lagi...takmo sekerat2 jalan....hukhukhuk....

dan azam lain pulak....sentiase nak jadi isteri yang baik disamping suami terchinta....kalau boleh nak kurangkan merajuk...oh..oh..oh...takmo dah sikit2 nak merajuk..sikit2 nak merajuk...tampo jer kang kalau asyik nak merajuk...ko ingat umur ko tue baru 5 tahun...???hehehehehe...sajer jer nak merajuk2 sebab nak perhatian leebihhhkan...takper2...suami kite memang paanndaaiii sangat biler bab pujuk memujuk tue...tue sebab aku kekadang asyik nak merajuuukkk jer...hahahahaha...tampo jer kang...!!!

laaggiii.....samer kot macam uols....nak simpan duit banyak....nak beli rumah besar....nak beli kereta besar....nak beli baju besar...eh..eh..eh..tue namenyer semakin suruh besar....kikikikiki...

buat kengkawan....selamat tahun baru....semoga tahun nie lebih memberi kite keberkatan dan sentiase mendapat keredhaan dari Allah...

1 ulasan:

ishy77 said...[Reply To Comment]

haha..nak sikit ayam goreng.
selamat tahun baru,..
selamat brdiet yeahh