BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, September 1, 2012

CeRiTa RaYa aKu LaGi.....Part 2

Salam Lebaran..........


Kan aku dah cakap tadi,nak sambung balik pasal citer raye aku...jangan bosan tau...hehehe....

Aktiviti malam raye aku dah citerkan....nie aku citer pulak pasal pagi raya....hehehe..Alhamdulillah syukur sangat2 dapat jugak aku solat hari raya kali nie...seminggu sebelum raya tue,aku peod...sedeh giler aku biler cik peod tue datang...yerla dah memang time die nak datang....aku kenela terime...dalam pade tue,aku suruh hubby aku doa sungguh2 bia cik peod aku tue cepat habis...Alhamdulillah,Allah telah makbulkan doa suami aku yang terchenta...Tq Allah....

Sejak aku kawen,memang tiap2 tahun aku mesti pegi masjid untuk solat hari raya...sebab tue biler cik peod datang lagi 1 minggu nak raye,aku jadi sedih sangat...hehe..melampau2kan sedih aku nie...lagi2 bile hubby yang terchenta tue bertugas dipagi hari raya...lagi menjadi2la semngat berkobar2 aku nak ke masjid...hehehehe...

Lepas solat sunat hari raya,terus tukar baju, pakai baju raya...pastu yang perempuan sebukla bagai nak tacap2 muke...yerla nantikan nak ade sesi gambo2...hehehe...siap semue terus kumpul dekat luar...sebelum sesi bermaaf2an bermula, memang menjadi rutin keluarga hubby bace tahlil dan doa selamat dulu....siap bace tahlil baru sesi salam2.....mase niela nak tengok adengan air mate....mule2 aku okey jer...cakap pun mule2 lancar jer...tapi lelame ayat aku bertabur sebab sebak sangat dade aku...lagi biler part Mil aku cakap...tue yang terus jer laju2 air mate aku jatuh....

Mil aku siap cakap terime kaseh sebab jage die hari2,pastu masakkan untuk die hari2...pastu banyakla lagi....sedih sangat2...rase macam tak layak jer dapat ucapan terime kaseh dari Mil...sob..sob..sob..ha..!! nie pun bergenang air mate aku bile nak cerite....memang sedih ler..pastu belum lagi part adik beradik hubby...satu2 aku salam dekat abg2 dan kakak2 hubby semuenyer cakap terime kasih sebab tolong tengok2kan Mil...lagi menjadi2 ler sedih aku....camtu jugak biler hubby cakap bende yang samer...alolo...saya ikhlas tau duduk sini..selagi orang mahukan saye disini saye akan berbakti dengan sebaiknyer....doakan saye cepat2 dapat rezki cahayamata yer...sob..sob..sob

sementara yg perempuan sedang sebuk tacap2..
yang lelaki sebuk pulak isi perut...hehehehe

tudung oren2 coklet tuela Mil aku.....

buah hati saye yg sangat2 manje....
daku yg over giler...sian si kecik nie...hehehe
ok...nanti aku sambung balik dekat entry lain yer....tungguuuuu....hehehe....now,nak teman Mil aku makan jap...hehehehe...bye..selamat hari raya........

0 ulasan: