BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Sunday, September 23, 2012

KeRaNa aDaM & HaWa...LaGu BLoG PuN aKu TuKaR...!!!

Salam...................

gamba cilok dkt fb..heheh..tq


Hahahaha...sesape yg selalu jenguk2 blog aku tue aku ucapkan terime kasih banyak2...sayang muah..muah...muah tau...hehehehe..dan satu lagi aku nak bagitahu yang lagu dalam blog aku nie pun aku dah tukar...semua nie adelah kerana Adam & Hawa....malu2 kejap yer...excited sungguhkan...??dulu mase cerite nora elena pun aku camtu jugak....kuikukui..nak wat canerkan...penangan Aaron Aziz...hahahaha...siler jangan jeles tau en hubby...

kali nie aku pilih lagu triad....tajuk die..ratu dihatiku...biler dengo lagu tue rase macam nak jadi Ain Hawani jer...hahahaha...siler jangan muntah yer dengan kenyataan berani aku nie...hahahahaha

Ratu Dihatiku - Triad
Pernah aku mencintai wanita
tapi tak seperti saat ku mencintaimu
pernah aku merindukan wanita
tapi tak seperti saat ku erindukanmu
kamulah ratu didalam hatiku
ku cinta kamu sampai mati
takkan pernah ada wanita yang biasa
menggantikan kamu dihatiku
menjadi ratu dihatiku

pernah aku menikmati wanita
tapi tak seperti saat ku menangisimu
kamulah ratu didalam hatiku
ku cinta kamu sampai mati
takkan pernah ada wanita yang biasa
menggantikan kamu dihatiku
menjadi ratu dihatiku..

eh...am lagi...

eh..nie memang am la..hahahah


hahahaha...siler jangan murke ye wahai en hubby...saye suker2 jer...bukan suker betul pun...hahahahaha

0 ulasan: