BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Sunday, September 2, 2012

VeRy2 HaNDSoMe aRWaH aBaH aKu MaSe MuDa2 DuLu....

Salam Lebaran............


Hari tue sebelum raye aku adev tolong kakak aku kemas2 almari yang ade dekat rumah mak aku tue...sambil kemas2 tue sambil belek2 gambo2 lame...dalam belek2 ade gakla aku terjumpe gambo aku mase kecik2 dulu...cumels giler jer aku rase mase kecik2 dulu(perasan masuk bakul angkat sendiri)...tapi biler dah meningkat dewase, lagilah bapak comel aku...kahkahkahkah....

korang ade tak gambo bapak korang mase zaman muda2 dulu...?saper ade mehler kiter kongsi samer2...kiter tengok bapak saper yang handsome mase muda2 dulu...hehehehe...arwah abah aku handsome tau...patutlah mak aku terpikat...kikikiki...dahla handsome pastu baik pulak...arwah abah aku tue takla garang sangat....tapi die cukup tegas orangnyer...lagi2 bab pasal sembahyang...!!..kalau arwah abah aku balik jer dari masjid die tengok kami adik beradik tak sembahnyang lagi...siaplahh...!! rotan ko kene tau....pastu anak2 lelaki...kalau takde dekat masjid mase solat,siaplah balik jer rumah mesti ko kene punyer....!! kalau mase mengaji tak sah kalau tak menangis...yerla ko bace main2 jadi ko kenela babapkan....hehehe....tapi sebenarnyer  ape yang arwah abah aku buat tue semue memang bergune untuk kami semua adik beradik....

cube tengok zaman sekarang...kadang2 anak tak solat pun emak bapak buat tak kesah jer...cer bile anak tak lulus periksa, mulerla merapu meraban org tuanyer....sebuk cari pusat tuisyen yang power2 konon nak bagi anak pandai...tapi,ko tak sebuk pulak biler anak ko langsung tak solat...macam mane Allah nak kasi anak ko pandai kalau mcam tue...errmmmm....sedih tau biler tengok budaya macam tue...wallahualam...

niela gambo arwah abah aku......ensemkan...







0 ulasan: