BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, September 1, 2012

DRaMa aDaM & HaWa...BeST aDa AaRoN aZiZ.....

Salam Lebaran..............

memang ala2 manis bile Aaron pakai camnie...hehehee

masih lagi tak berkesempatan nak hupdate citer pasal raya....hehehehe...nak kate malas pun tak jugak...errmm...rajin sangat pun tak jugak...rajin tak,malas pun tidak...habis tue ape..??korang pikir jerla sendiri yer...hukhukhuk...InsyaAllah hari nie mesti terpublist cerite raye aku...hehehe....

Saper rumah die ade chanel mustika sila angkat tangan...??rumah saya takde...siankan..lagipun chanel mustika tue kene ade tv HD....rumah aku pun ade tv besor jugak,tapi bukan HDla tapi tetap ade dvdnyer...hahahaha....

sekarang aku tengah giler tengok cerite adam dan hawa dekat you tube....best giler cerite tue sebab ade Aaron Aziz...drama yang diadaptasikan dari novel adam dan hawa...memang best giler biler dibuat drama...best sangat2...lagi2 pulak bile heronyer Aaron Aziz...lagila cerite jadi best sangat2...

tapi yang tak best biler rumah aku tak de chanel mustika...aku harap sangat dapat tengok episod yang seterusnye dekat you tube...so sesape rumah korang yang ade tv HD dan saluran mustika...plzzzzzz uploadkan dalam you tube yer...sob..sob..jasa baik korang aku sayang sangat2...

klu dalam novel nie dah babak2 dah nk habis...
Aperpun selamat menonton yer.....tak sabo nak tunggu episod 5 pulak.........


4 ulasan:

Cik Awin said...[Reply To Comment]

slmt menonton aaron aziz ye kak ...

mayangsayang said...[Reply To Comment]

dah baca movel ni ... mmg bes .. mmg dok nengok drama nyer.. harap2 bes macam dalam novel ..

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@mayangsayang
uwaaa...ade Aaron tue yg lagi best....

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Cik Awin
harap2 masih bleh gk episod yg seterusnyer melalui you tube....uwaaaaa