BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Sunday, September 23, 2012

TeMPaHaN JaHiTaN MaNiK...

Salam..........


cantik tak..???

Alhamdulillah..akhirnya siap jugak baju yang aku jahit nie khas buat Sil...sori yer mak enchek lame benor baru siap baju nie...hahahahah..maklumlah...sayerkan,seorang isteri dan menantu yang terlalu banyak sangat komitmennyer...kahkahkah...ayat tak boleh bla..padehal pemalas...!!mals ker sayer..??

2 tahun lepas...tak sampai 2 tahun ler...aku memang dah ade ambik tempahan jahit2 manik nie...banyaklah jugak custemer aku...siap boleh simpan sikit2 lagi duit dalam asb....aku nie jahit jer manik baju orang...baju sendiri takde pun...!! hehehe..siannn...pastu dah busan dok ngadap manik2 nie...so try pulak fokus ke bidang buat2 chocolate...huh...tempahan pun sampai tak menang tangan...kadang2 sampai stok bahan nak buat choclate tue habis..!! habis licin licau...yerla mase tue,dekat sg besar memang takdelah bahan2 nak wat chocolate paraline nie...nak topup barang aku kene gi bangi...jauhkan...

pastu biler dah jemu,aku dah tak buat....asyik ngadap komputer jer siang malam...cume ambikla jugak sikit2 dalam mals2 tue...tapi baaaannnyaakkkk sangat yang aku tolak....pasal aper ntah...aku memang macam tue...tak pernah nak konsisten..cepat sangat jemunyer...ikut perangai sape ntah aku nie....??jangan nak salahkan mak bapak yer...!!! kang kene pang nanti....hehehe..ok baik2...nie semua salah aku...!!ok.....patutlah aku selalu kene marah dengan suami aku....yerla mane taknyer...banyak jer orang nak tempah chocolate paraline aku tue...alih2 aku takmo...ngadekan aku...tapi maser tuela...now saper2 yg nak order aku boleh jer buat...aku dah rajin dah sekarang nie....hahahaha...

so..pade sesape yang berminat nak tempah jahit2 manik nie, bolehla aku terime dengan hati yang terbuka yer...harga boleh dirunding...takler mahal sangat...kiterkan 1 kampung...so harge orang kampungla..tapi kampung dah moden sikitkan..hahahahah...nanti aku buat koleksi manik2 yang telah aku buat yer...tapi  ade jugak aku letak dalam blog nie...tapi tak banyakla...cer kalau korang pandai korang carik yer....hehehhehe..k la...nak tido....nantuk tau...bye...

0 ulasan: