BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Tuesday, September 11, 2012

KeK 'MaRBLe DiHaTi' MaLaM NiE....HeHe

Salam Lebaran..........

Entry yang baru siap sepenuhnyer...hehehehe...dah 1 minggu teperap....nasib baik tak sempat nak jadi pekesam....hahahaha....pekasam sedap ape...

Malam hari tue aku buat kek marble...memang terbaik jer aku rase...sejak dah pandai buat kek nie,semakin menjadi2 pulak keseronokkan aku nak buat kek...Alhamdulillah...kawan2 aku kate sedap...hehehe...aku biaserla kalau buat bende2 baru jer haruslah bawak ke ofckan...pastu kawan2 pun puji..pandaila ko buat kek...sedap jer...hahahhaa...kembang giler rasenyer mase tue...lagi2 biler diaorang sebuk mintak resepi....hihihihi...mase tue memang kembang giler jerla rasenyer....

aku gune loyang yg tengah2nyer belubang.....
tantik sangat2.....hahahaha
jom jemput makan.....hehehehe

k la...tue jer nak citer...selamat hari raya.....

2 ulasan:

Cik Awin said...[Reply To Comment]

sedapnya kak oi...klu buat kek sedap2 tu, share la ngn kita ckit...

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Cik Awin
mehler dtg rumah akak...bukan kek jer akak bagi siap dgn air2 skali...hehehehe