BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Sunday, September 23, 2012

KaSuT JoGGiNg BaRu SaYa...Tq en HuBBy..!!!

Salam...............


Moning uols.....dah breakfest...??korang semue breakfest pagi nie...?takmo makan yg heavy2 yer...nanti emuk tau macam aku...hahahaha...emuk2 pun aku tetap kelihatan comellll sangat2....
pagi nie kami berdua breakfest simple jer...biaserla dalam proses dietkan...so takmolah makan yg ber..ber..ber...kabohidratnyer tinggi sangat...ooo..seram tau..susah payah aku jage makan sejak dua menjak nie..takkan tibe2 aku pepah nasi lemak...??oh tidak..!!! hehehehe...

nie menu breakfest aku pagi nie...telur omlet...aku bubuh sosej,chees,lada hitam dan susu segar....hubby cakap sedap...



mmg sgt2 sedap...hehehhe...try ler...

yang sebenarnyer aku nak cite pasal kasut...alih2 tercerite pasal menu breakfest pulak...hehehehe....ok2..aku citer lagi..kasut sport aku dah rosak...rase macam geli2 jer kalau aku nak pakai lagi...so..en hubby agaknyer kesian tengok aku...die belikanlah aku kasut jogging yang baru...yerla selalu aku cakap dekat die...nak jogging macam mane kalau kasut dah takleh pakai....biler dah ade kasut baru nie makin bersemangatlah aku nak jogging setiap hari...hehehehe...tq my laling.....

niela die kasut baru sayer....heheheh

0 ulasan: