BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Thursday, September 27, 2012

MaKaN-MaKaN @ KFC....

Salam...........

Malam tadi,lepas solat maghrib kami berdua gi jenjalan....bukan jalan mane pun,sg besar jer...kikikiki...walaupun sg besar tue dah macam jamban aku,namun aku tetap suke biler en hubby yang ajak...hahaha....sebab ape aku kate jamban aku...??yerla..kan aku keje dekat sg besar....hehehehe...

sampai sg besar pun kiteorng tak tahu mane tempat nak pegi....blurrr..so dengan takde arah tujuannyer kami serang billion...masuk dalam...pusing2...bukan nak beli aper pun...ngeee...last2 kami berdua gi tempat timbang...First en hubby..pastu aku pulak...wow...!!!..Alhamdulillah...turun lagi 1.5kg...maknenyer now,aku dah turun 7kg uols...syukur...!!!sengih2 pandang muke en hubby....

dah keluar dari bilion hubby cakap die lapo..tapi takmo makan nasi...so kiteorng pun masuk kfc...lame dah rasenyer dah tak dating2 dekat kfc nie.....order pun simple2 jer...lagi2 biler aku dalam proses diet nie....kami ambik dinner plate dan poket full kot...eh..??betul ker aku eja poket full tue camtue?hehehe..kalau salah taram jerla..bukan masuk exam punkan....hehehe

2 ketul en hubby punyer n baki aku punyer.....
amboi..konon2 tersipu malu my laling ni bile kiter
nak snap gambo die....
daku yg semakin jelita..hahahaha..perasan


keyla..tue jer nak citer....bye...

2 ulasan:

Unknown said...[Reply To Comment]

didiey dari hari tu teringin nk mkn twister KFC nie..hehe

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@~didiey~
akak pun mkn sikit jer..takleh mkn banyak2...projek diet sedang dilancarkan...hehehe