BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Sunday, September 23, 2012

LaMeNYeR TaK BeRHuPDaTe....!!!

Salam......


asal semenjak dua menjak nie malas sangat...??hish..malas betul...!!!kate dulu nak update blog hari2...kalau 4-5 hari baru ko nak berupdate,nampak gayernyer takdela lagi orang nak jenguk blog ko..!!aduhh...ampun...uwaaaa...mehler datang sini...mehler datang sini......

kenape aku sangat2 malas sekarang nie yer..?nak kate sebuk tak jugak...nak kate line internet xelok,tak jugak(en hubby bayar tau line strmyx tiap2 bulan,so takde masalah ler line internet)errmmm...ooo..ruper2nyer,sebab baju banyaaakkk sangat nak kena lipat...tue yg tak sempat2 nak update...hahahahaha...amboi reason konon tunjuk rajinla tue...hahahahaha...tak kesahla aperpun....so..aku selamat kembali disini.....

untuk kali nie,sajer nak borak2...korang sehat...?dah makan ker...?jangan makan banyak2 tau....nanti korang emuk macam aku...hehehehe...tapi takper,sekarang nie aku dalam proses DIET yang sebenar...yang hari tue tak berape nak jadi...kali nie serius jadi...serius tau...!!!sebab aper aku kate jadi..??sebab aku dah mule jogging(diet dulu no excersice..just kawal makan jer)...hahaha....pastu makan pun takde semue aku sapu...

klu proses DIET aku yg dulu,diet2 aku still aku boleh ambik hidangan seperti mee,bihun,donut,karipap,laksa...tapi kali nie..!!! semue tue aku tak sentuh...pastu aku banyak giler minum air putih...kire sampai kembung dek air jerla...paling tak tahan,asyik nak ulang alik tandas jer biler banyak minum nie...ok..nanti dah banyak kg aku hilang kang aku share dengan korang yer...now aku dah turun 5kg....yahooooo...!!!so aku rase semakin seronok sangat2 nak berdiet sampailah aku dapat berat aku yg sesuai dengan ketinggian aku..aminn..doakan yer...

0 ulasan: