BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Tuesday, July 24, 2012

aBg NaK JuGaK BiSKuT NeSTuM....!!!!

Salam..............


sedeh...sedeh....walaupun ramadhan dah 3 hari berlalu,namun aku masih lagi belum dapat untuk menunaikannyer....sob..sob..wahai cik 'P' cepatla habis....!!!..sedeh giler biler first ramadhan lagi dah xdapat nak puase...dan lagi2 sedeh biler tak dapat2 bersamer2 dgn en hubby ke masjid untuk solat terawikh....sedehhh...hari2 berdoa semoga cik 'P' cepat habis...

entah kenapa Ramadhan kali nie rase sebak sangat2....hanyer dengan mendengar suare imam mengimamkan solat terawih dari rumah pun,hati aku rase pilu sangat2.....rase dah tak sabar2 nak mengerjekan Ramadhan kali nie...oh tuhan...semoga dipermudahkan segalanya....aminnnn...

sbenanyer nak cite pasal buat biskut....hehehehe...giler jerkan...puase baru jer berape hari dah sebuk ko nak citer pasal biskut...hehehe...sajer jer nak informe awal2...kahkahkah...mahu tempah ker?..takmo...takmo...saye memain jer tau...muehmuehmueh...insyaAllah tahun nie aku nak buat banyak sikit jenis biskut...tue yg aku dok sebuk sembang2 dengan hubby tue...

hari tue,otw balik dari pekan sg besar...aku sajer jerla cite2 dengan en hubby,raya tahun nie aku nak buat biskut tart nenas,cornfleks,chocolate cips dan lain2 lagi jenis biskut...tapikan,belum sempat habis lagi ayat aku...hubby aku terus jer menyampuk...hubby aku cakap...''tak kesahlah cyg nak buat biskut aperpun....yang  penting abg nak jugak biskut nestum...abg nak jugak...!!cyg jangan lupe buatkan biskut nestum untuk abg...''

Alolo....sebak tau dade nie biler en hubby cakap macam tue...hehehehe....sebak kenape palak?hehehe....malu nak cakap...tapi...cakaplah jugak yer...yang sbenanyer aku rase sangat2 terharu atas permintaan en hubby tue...ikutkan,hubby aku tue bukannyer seorang penggemar makan biskut2 nie...so biler die cakap sungguh2 mintak dekat aku buatkan biskut nestum, tue yang aku rase sebak sangat....wei..!!..biskut tue...jarang2 ade lelaki suker makan biskut2 nie...aihhh...kalau rokok Dunhill yer ler...hahaha

mesti sedaap biskut tue sampai hubby aku sungguh2 mintak aku buatkan biskut nestum tue untuk die....hehehe...tuela...so jangan sesekali malas masakkan untuk suami hokey...selalu mak aku pesan...''perut suami selalu nak kene jaga...''hehehehe..

buat en hubby terchenta....jangankan biskut nestum...sebarang biskut pun daku sanggup buat asalkan kamu suker....kikikikiki

keyla....selamat berpuase....

0 ulasan: