BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Tuesday, July 10, 2012

SaYa DaH KeMBaLi.......

Salam.........

Hari nie saye dah bekerje semula setelah puas bercuti...hahahahah...semalam jer pun aku cuti.....hari nie start keje n sampai ofc ramai kawan2 aku cakap muke aku nampak letih...mulerla misi usik mengusik aku...hahahaha...tak boleh bla tau kawan2 aku nie...ade ker 4-5 round die cakap(alamak sttmnt 18 thn keatas nie)....haduhh...mentang2la diaorang tau yang aku nak tido hotel sabtu semalam,terus difitnahnyer aku cam gitu...hahahaha...

banyak story nak share dalam nie,tapi tuela asyik2 aku save jer...hahahaha...ermmm....kate nak update setiap harikan,tapi alkisahnyer aku tetap jugak tak nyempat2 nak updaten...huh...dasar pemalaskan...camner nak jadi blogger yg femes nie..??hahahaha..perasanlah kau nak jadi femes...kahkahkah...takperla... aku pun tak terpikir nak jadi femes cam blogger2 tue...pasti memang tak terfemesnyer pun...hahahahaha....

ok,malam nie ade mase aku nak update banyak2 citer...mahu sampai muntah korang bace...kuikuikui....itupun kalau korang nak bacerla..kalau taknak aku pun tak kesah...hahahaha...maklumlah ade org tue suker benor sebuk2 pasal cerite aku...haihh...perla yang die dapat ntahnyer...oklah daaaaa........

setia hingga hujung nyawa.....

4 ulasan:

Noor Atikah Ramli said...[Reply To Comment]

yeah.. ^^

akak share citer akak, ika baca. hihihi

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Cik Rongoks
tq tau ika sbb sudi bace...hikhikhik..terharu tau...hahahaha

Nurul Husna Mohd Hassan said...[Reply To Comment]

cerita je, saya baca ;)

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

Nurul Husna : hikhikhik...tq yer dik sbb sudi bace...malu2 gitu ahkak nie...