BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Sunday, July 22, 2012

eNgaGeMeNt DaY...PaRT LaST

Salam..............


hahahaha...akhirnyer habis jugak part nie yer....kali nie aku nak kasi korang tengok gelagat aku punyer anak buah mase event tue....

tgklah ank buah aku dah menyerbu bakal wife adik
aku..aperlah yg diaorng duk tanyer tue yer...?
ehem2...mkn tak noleh2 yer...hahaha
si dini nie die dok dgn mamanyer jer....

berbaju batik adelah my laling....n sblh my kezen....mn macho..??hahaha
dah tontu2la aku puji laki aku sendiri...kahkahkah
hero dan heroin cucu2 mak aku...hebattt sgt2 diaorng nie.....hehehe
mak usu aku yg paling2 best.....

oklah...itu jer nak kasitahu...yg baik dtgnyer dari Allah dan yang lemah dan lagi tidak sempurna itu dtgnyer dari kami....yang baik jadikan teladan dan budi yang baik dikenang juga.....hahahahahaha...madah yang tak berape nak madah....oklah...selamat berpuase.....

2 ulasan:

ibu chiqamie said...[Reply To Comment]

ni sapa.,jenal erk yg b'tng.? yg kate kt ttdi aritu kn.? sronoknye...maap ler x dpt nk join.alim skrg bz bebenor...jrg sgt ade umh :-(

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@ibu chiqamie

ha'a nie jenal...embah limah pun dah ckp hari tue...insyaAllah 30 sept majlis kendurinyer....hehehe