BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, July 14, 2012

CuKuR JaMBuL @ aQiQaH CuCu KaMi.....PaRT II

Salam.......


Masih lagi tak habis2 nak cerite pasal majlis cukur jambul nie....ceritenyer xla banyak maner,tapi gambonyer yg banyak....hahahaha...so,kalau dah gambonyer banyak,haruslah konon2 buat entry tue pun banyakkkkkkkk....teringin nak buat entry banyak2...kalau boleh 1 hari ade 5-10 entry terpublist....hehehehe...azam begitulah aku selalunyer...tapi biler nak start taip jer,mulerla otak dan kepale pun jadi jem...errmm....jangan jadi benak dah ler...hahahahaha....aaajjaaabbbbbbb...

nie aku cerite plak majlis cukur jambul pade malam kenduri...malam khas untuk orang lelaki...biaserla duduk kampung kalau buat kenduri memang meriah...siang kaum perempuan...malam plak kaum lelaki....nak cakap pun dah tak berape nak reti...so hagak2..????..tengok jerla gambo yer...hahahahaha.....

pak imam bace doa utk si baby...




sungguh memahami nisa nie yer...hehehhe

si baby besar pun ade..alololo....

2 ulasan:

Cik Rongoks said...[Reply To Comment]

olololo..comelnye baby ^^

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Cik Rongoks
secomel tuan punyer blog ini juger....hihihi