BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Sunday, July 22, 2012

FLaMinGGo HoTeL PaRT LaST......

Salam............


pagi2 aku dah bangun...pagi tue kiteorng kene chek out awal sebab pagi tu adik akukan bertunang...so pukul 8pagi aku dah turun....cepat jerkan dah kene chek out...rase macam rugi jer....hahahaha..tapi takperla bukan kami kene bayar pun....hehehehe..malas pulak aku nak cakap banyak2...so aku tepek gambo jerla yer....hehehe....no idea lor nak karang cerite....penat kot..nie baru jer lepas siap iron baju untuk stok 1 minggu...mandi tak lagi..esok dah kerje...lame dah tak masuk ofc...windu giler dengan kawan2....hahahaha

cengginila care kami bile nak bergambo...hahahaha...
kami lagi...........
kami jer org melayu dlm tue..yg lain semue pelancong...huhuhuhu

makan pun mahu tidur ka???hhaha

menu breakfest dkt hotel tu memang soodaap2...aku kasi 3 bintang...hehehehe...keyla nak tido..esok nak bangun pepagi....ok...selamat bersahur n selamat berpuase...bye......


1 ulasan:

Nurul Husna Mohd Hassan said...[Reply To Comment]

cuti2 mesia ye... :)

selamat berbuka, o ceh buka terus tu. hihi