BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, July 14, 2012

CuKuR JaMBuL @ aQiQaH CuCu KaMi.....

Salam..........


moning semue...hikhikhik...dah ade cucu tau kami nie...macam tak cayer jer dah berstatuskan embah2 nie....hahahaha...dah tua makenyer tue...citer nie lamer giler aku draft..asyik2 aku save jer...tak sempat2 nak publist...sebuk benornyer....uwekkk...ko PM ker...??hahahah...sikit2la....

Status cucu yg kami dapat adelah dari sebelah en hubby...hikhikhik..tak pahamlah tue...camnie,anak buah en hubby telah selamat melahirkan..so pangkat panggilan anak kepada anak buah hubby tue kepade kami adelah embah2 hokey.....muda2 dah bertitlekan embah2...hahahaha...kire bonus ape...muda2 dah bercucu....

dah2...aku nak sambung balik...suasane meriah diiringi dengan bunyian meriam dan mercun(hahahaha...nie aku tipu jer)meriah memang meriah ler majlis cukur jambul tue..siap ade pelamin cantik untuk si cucu..dan alunan marhaban wanita dari sg besar....jom tengok....

sweet jer pelamin nie...tak sabo nak ade ank sendiri...

molek jer si baby nie....

si cumel niswah..penjage setia si baby...

alunan marhaban......

alolo...kiutnyer ler watcam tue....

embah uda n cucu.....

nie..daku yg buat...hehehehe

ok..nak basuh baju...nanti aku sambung balik....daaaa....

0 ulasan: