BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Tuesday, July 17, 2012

eNgaGeMeNt DaY...PaRT 1

Salam.........


hari tue my cousin ade tanyer dkt aku...bilernyer nak update event pasal majlis tunang hari tue....?..ooo..maknenyer cousin aku tue pun salah sorang silent reader aku....hehehehe..malu ahkak tau camnie....tq pade yg sudi jenguk2 blog ctdihati...muuaahhh...syg korang ketat2....hahahahah

tak sempat2 nak publist cerite pasal nie...busy sikit...sebab baaannnyaaak entry2 yg sedang dok que panjang utk dipublistkan...so kene ikut turnla yer...muehmueh...sabtu lepas adik bongsu aka anak manje mak aku...hahahaha...aku pun anak manjer jugak...tapi sebab dah kawen so manjer2 tue dah aku kikis sikit2la...tapi kadang2 terluper jugak...kahkah...selalu org ingat aku anak bongsu....best ker jadi anak bongsu nie..??aku rase bestla kot...sebab boleh selalu ngade2...hahahahaha...

adik aku tue ensem tau orgnyer(uweekkk..perasanlah kau)now die tgh sambung study @ UPSI...awal tahun depan dah habis..InsyaAllah...pasni bolehlah mintak mengajar dekat kampung yer...hihihihih...Alhamdulillah memang dah rezki die...lepas gred hari tue die dapat ngajar(GSTT) selame 2 tahun...lepas tue die try mintak dpli...Alhamdulillah rezki untuk die..2-3 kali jugak die apply...akhirnyer dapat jugak...syukur...baishh...der....!!... ko nie nak citer pasal majlis betunang atau ko nak citer pasal adik ko...???hahahaha...sambil2 la tue...

InsyaAllah...kalau takde aral, 1 september 2012 majlis akad nikahnyer...dan kenduri sambut menantu blah keluarge aku 30hb september 2012...insyaAllah...semoga dipermudahkan segale urusannyer...aminn...calon wife adik aku nie orang key el...dekat jer..takdela jauh sangat...tol pun takla banyak..minyak pun tak perlu nak isi 2-3 kali(jimat duit tol & minyak)...hahaha...so kalau dekat tue..kompem2la esok ramai jiran2 mak aku yang nak joint samer menganta pengantin....huhuhu...org kampung aku nie memang suker bab2 anta pengantin nie...lagi2 biler tahu yang adik bongsu aku tue yg kawin....agaknyer sebab ko glamer kot dekat kampung...tue yg ramai jiran2 nak hikut tue...

Tema hantaran dari pihak lelaki adelah 'PINK'....hahahaha...warne2 jambu tue...macam kelako jerkan biler dengo lelaki buat tema warne pink...yang sbenanyer kaler tue mak aku yang nak...muler2 aku ngan kakak2 aku macam nak protes jer...tapi disebabkan takmo jadi anak derhake kiteorang ikut jerla...tapi okey jugak lelaki warne pink...kaler pink kan mmg org dah tahu warne lembut...so orgnyer mestilah lembut...bukan lembut yang macam aw..aw tu yer...oklah rase macam banyak pulak aku bebel nie...nanti penat plak korang nak bace...kalau nak bacela...kalau tak nak bacer pun,aku tak rugi paper...cumer 1 jer...jangan sebuk dok jajer2 cerite aku nie...kalau aku dapat tahu...aku pang jer nanti...ini amaran hokey...!!!..kalau ko tak suker takyahla dok bace2 pastu citer aku ko tambah2 kasi perise,pastu ko sebuk plak tabur2 fitnah saner sini...ingat yer...!!!

dah...dah...sian korang2 kene bace ayat maki2 aku nie...sori tau...jom tengok gambo mase adik aku betunang tue....

kami......hikhikhihk...

lepak sambil tunggu sedare2.....
busy betul ini pakcik...heheheh
dah smpi tempat yg dituju...mase nie semue org kene pegang barang yer...
ikutkan aku nak ngelak2...tapi tak dapek....
aper lagi tue...
mak aku kate..pembawe sireh junjung,cincin n tepak sireh kene jalan dulu...
nampak tak aku jalan depan tue...


sampai2 jer tuan rumah suruh minum2 dulu..
wah..wah..buat mcm rumah sendiri nampak...hehehe
sesi  sajak dan berbalas pantun....hahahaha..tipu jer....

penat pulak aku uplod gambar nie...nanti2 aku wat dekat entry lain pulak yer..tungguuuu..........

0 ulasan: