BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Tuesday, July 17, 2012

eNgaGeMeNt DaY...PaRT II

Salam.............


masih lagi tak habis2 aku nak citer pasal engagement day adik aku tue...gambo banyak sangat der...aku memang suko letak gambo satu2...puas nak menengok...ikutkan boleh jer buat tepek2 cantum2 tue...tapi tak best...aku sukoooo..kalau gambo tue satu2 pastu besar2 plak gambanyer...hehehe..tapi tuela...lamo pulak nak uplod gambo...takperla aku pun boleh sabo....korang pun kenela sabo jugak yer...

jom sambung lagi kiter tengok gambo...........



hantaran from si gegurl.....cantik hijau + kuning...i like...
spek hitam tue en somi sayer...kahkahkah..
tema pink der...hahahaha..jambu...
 my mother menyarungkan cincin...
jadilah menantu yg baik buat mak sayer yer...hehehe...cthnyer mcm sayer...
kahkahkah....
my mom...love u....
nampak tak aku...hahahaha....

haduhh..penat lor uplod gamba dari tadi...oklah..nak kemas beg..esok aku nak kene kursus....k bye.....

0 ulasan: