BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Sunday, July 22, 2012

SaYa DaH BaLiK....RinDu GiLeR...!!!!

Salam..........


Selamat menjalani ibadah dibulan Ramadhan yang mulia ini....mood sedeh sebab tak dapat nak berpuase(biaserla org perempuankan).....

untuk pengetahuan,aku dah balik dan selamat sampai dirumah...hehehehe...ececeh...macamlah aku kursus sampai obersea saner..uwekkk...padehal dalam selangor jer...puiii...sajer nak informe kot2 manerla tahu ade kawan2 aku asyik tengok blog 2-3hari lepas takde cite baru(perasanlah kau macamlah ade org sudi nak bace)nie nak bagitahulah yang aku dah balik....hehehehehe...so lepas nie blog aku tak sunyi dah...akukan hade...hahahaha...

banyak lagi nak update nie,tapi kene satu2...sabarrrr....nie pun mengupdate dimalam hari...ikutkan dah mengantuk tapi tahankan jugak sebab mood rindu giler nak berblogging.....hahahahaha...biaserla...blogger tegarkan...kahkahkahkah.....

Pastu ade lagi.....setelah 4 hari 3 malam tido tanpe en hubby disisi..membuatkan hidup aku sesak....hahahahaha...rindu wooooo...rinduuu gilerrr....!!!!!