BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, July 14, 2012

RaJiN..DaN SaNGaT2 RaJiN.....

Salam................


aku rase mcm dah kurus sikit ler...hahahaha

hahahah..gila..gila...tengahari bute ko dok sebuk update blog yer...!!!..tuela aku dah cakap..aku update blog tak menentu..ikut dan jer..kalau aku rase nak update siang2 hari...make..terpublistla citer aku dlm blog..kalau malam,malamlah baru terpublist..kalau tengahri..??itu maknenyer keje aku dah setel....

hahahahahahaa....

lepas solat subuh,jemur baju yang ade dalam mesen basuh...pastu letak lagi baju kotor...pastu rendam plak baju dalam besen...itu aku nak basuh guner tangan...pastu naik atas rumah bukak tingkap segale2 tingkap yang ade...arwah abah aku pesan...pagi2 kene bukak tingkap...sebab..pagi2la pintu rezki nak masuk...tingkap bilik aku jer tak bukak sebab aku nak sambung tido balik...hahahaha...takper2...sesekali..lagipun kami berdua jer dekat rumah...hahahhahaha...pastu sambung balik..kroohhh....krohhh....hahahaha

pukul 9 bangun...terus jemur baju...siap jemur baju goreng pisang....pastu aku n hubby breakfest...bangun lambat pun still nak berakfest...hehehehe...siap breakfest,lipat baju...banyak betul baju nak kene lipat...mulerla nak mengeluh...siap lipat baju...turun bawah balik...jemur baju,pastu basuh baju yang aku dah rendam dalam besen tadi....

hahahaha..rajinkan..tak benti2 tue...

pastu...siap basuh...naik atas kemas rumah dan sapu2 aper yang patut...siap sapu2 pastu basuh bilik air....mase basuh bilik air tue,rase macam dah tak larat sangat2 jer...tue pun sambil duduk2 kejap...pastu bler dah setel tue yg aku duduk depan pc tue...hahahahahahahah...so..??walaupun aku rase aku selalu duk depan pc,tapi kerje rumah selalunyer setel...!!..dan paling tak suker..tengah sebuk2 buat kerje tadi...sebuk ler pulak hubby aku dok ajak gi sg besar....!!...aiyaaaa.......