BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Thursday, July 12, 2012

aKu LuPa NaK PaKaI JaM...

Salam.........

muda2 lagi dah pelupa....aihhh...ker...kes banyak makan belacan nie...??ermmm...rase malam tadi aku masak tak bubuh belacan pun...so...belacan tak salahla nie....hikhikhik...aku memang ralat gilerla kalau tak pakai jam nie...camnerla aku boleh luper nak pakai jam nie...selalu aku tak luper tau...kelam kalibut macam maner pun,jam tetap tak pernah aku luper nak pakai...

ngeee...tensionler biler jam takde nie...sik..sik..toleh tangan kanan jer...konon2 nak tengok jamla tue...tak best..tak best...biler tak pakai jam nie...aku kalau dah ade barang yg tertinggal nie,mulerla mood nak buat kejer pun dah down...hishh....penyebabla tue...

psstt...disebabkan aku tak pakai jam...so bolehla balik awalkan hari nie...hahahahaha...atas alasan sebab tak tengok jam....so ingatkan dah pukul 5...kahkahkah...alasan tak logik jer tue...


1 ulasan:

Cik Awin said...[Reply To Comment]

serupa la kita kak...blur2 je klu terlupa nk pakai jam tangan...