BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, July 7, 2012

ESoK SuKaN SeKoLaH........( ' v ' )

Salam...........................


Menghupdate entry menjelang subuh....hikhikhk...rajin jerkan...uweekkk...perasan puji diri sendiri...mate tak boleh nak tido dah...ke sebab peluh banyak keluar angkare baru jer siap iron baju untuk sesi minggu depan punyer hal....uihhh..rajin giler aku...rajin ade sebab lor...heheheh...

esok pagi ade misi terbaik dari kami.....esok aku nak tebus baucer yang aku menang dalam peraduan anjuran majalah saji tue..kan hari tue aku ade cerite yang aku menangkan...walaupun bukan hadiah besor...Alhamdulillah sangat2 dapat nie...takyah susah payah nak keluarkan duit untuk tido dekat hotel....hehehehe...so..kami amatlah gembira.....jangan jeles yer...nie baru siap2 pack baju bagai...dan lagi 1 tue...ahad nie,adik bongsu aka anak manje mak aku nak bertunang....

malam tadi pun aku singgah jap rumah mak aku,tengok aper2 yang patut nak disiapkan...mak aku dah bising...katernyer hasil hantaran belum sempurne...aishh...sabo jerla mak aku niekan...pssstt...nak kasi tahu...tema pink tau...hahahaha...walaupun agak leakar tapi disebabkan mak aku yang nak tema tue,so aku ikutkan jerla...takmo bising2...nanti dikatenyer anak derhaka....hahahahahaha....

tadi..mak aku bagitahu yang esok anak buah aku yang comel2 embem2 macam aku tue nak sukan...mak aku kate nak datang pagi2...nak tengok anak buah aku tue perbarisan...satu lagi...disebabkan cucu yang nie...mak aku beli tudung baru warne biru sebab nak ikut tema rumah sukan si cucu...alahai nenek...sabo jerla...kikikikiki...tadi mak aku dah bising2 dekat anak buah aku suruh tido awal,sebab esokkan nak sukan....hahahahaha...errmm...esok aku cadang nak singgah japla...nak ambik gambo si comel...kikikiki

Persiapan rumah biru...aku sokong biru..sbb ank buah aku biru...hahahah
gambo cilok fb SKST...aka sek ren dah aku dulu....

merah......

kuning.....

budak baju wane hijau tuela yg nak sukan....hehehehe..love u dr cik j...

0 ulasan: