BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Wednesday, July 4, 2012

TeMa HaRi RaYa...???

Salam............


Bulan rejab pun dah habis...kejap jer dah masuk bulan syaaban...habis bulan syaaban,pastu masuk pulak bulan Ramadhan yang mulia...lepastu,sekejap jer dah nak raya...cepat betul mase berlalu...sbenanye aku nak cerite pasal tema hari raya...korang2 semua tema warne ape tahun nie...??dah ade ker...??hahahaha...

aku tiap2 tahun memang ade tema hari raya...walaupun kami masih lagi berdua, tema tetap tema...hikhikhik..selalu orang kate,raye nie paling seronok bile nak siap2kan persiapan anak2....itu yang ade anakla...kalau macam aku...tetap jugak seronok sangat2 yer...aku sebuk uruskan suami,en suami pulak sebuk uruskan aku....muehmuehmueh.....dekat ofc nie semua kawan2 aku masing2 sebuk cerite pasal tema nak raye nanti...haduh...sebuk benar cakap pasal tema hari raye yer....sebuk..sebuk pasal tema raye tue,puase ganti dah habis ker..??hehehe..ha..malula tue..puase ganti tak habis lagi...kikikiki...aku Alhamdulillah....lame dah habisss....

first year 2008 hari raya,tema raye aku warne krim...sebab baru kawenkan,aku still pakai baju kawen....hikhikhik..nampak overkan..siap pakai baju kawen lagi...pastu second year 2009...tema biru...aku nie ade satu peel...peel nie mmg ade lagi smpi sekarang nie...hahahahha....nak tahu ape?aku nie memang jenis suke decorate2 baju melayu en hubby...second year raye...baju melayu en hubby tue,aku bubuh batu2 tau dekat setiap poket dan pergelangan baju...pastu butang baju besar ala2 rama(sebab pakai baju melayu cekak musang)....dah macam artis jer...hikhik...siap beli songket baru mase tue...carik sampai key el....hahahaha...tahun 2009 tue,aku giler beli tudung ariani...sanggup ko jejak butik ariani dekat key el..habis beratus2 dan ratus...uwaaa....mencik tau biler ingat balik...menci sebab sekarang nie aku tak dah pakai pun tudung ariani tue....uwaaaaaaa.....

third year 2010...tema kiteorng warne putih bersih.... en hubby yang nak tema warne putih..hehehehe...sajer mengedik pilih tema warne putih...kan warne putih tuekan bersih....bak kate en hubby 'ibarat seperti bayi yang baru lahir'...hahahahaha....aishh..nasib baiklah baju raye en hubby siap tahun tue,kalau tak...pakai baju kemeja ler jawabnyer pegi sembahyang raye...hahahahaha...punyerla jenuh aku pujuk jiran aku tue supaye die nak terime baju en hubby...

yerla 2 minggu puase tue konon2nyer kiteorng nak pegi ambik baju dekat tailor chine tue...tup..tup..biler sampai,rupe2nyer apek chine tue tak potong lagi...die cakap die terlupe n nak puase tue die sakit....aduhh....sedeh tau...ikutkan aku nak jer marah apek tue..tapi suami aku pulak jengil2kan matenyer dekat aku...hishh....aku pulak yang kene...eee..geram tau mak nie... hubby aku tue mmg penyabar giler orgnyer...walaupun baju tu tak siap,die still hokey tenang dan boleh gurau2 lagi dengan apek tue....hishh...

raya tahun 2010 tue...misi kitoreng carik butang baju melayu jer..itu pun sampai shah alam...harge memang mahal...dah samer macam harge nak beli handbeg jer...hehehehe..bazir jerkan...tapi memang nicela butang tue...gerlip2 jer batu2nyer...haruslah gerlip2kan...dah hargenyer pun mahalkan..riak giler wajah aku saat ini (macam ko sorang jer hader yer...!!!)

fourth year 2011...tema kiteorng merah makngah....hahahahah...en hubby yang pilih kaler tue..suker giler warne merah nie sebab teeranngggg....kalau nampak lembu boleh kene kejor tau kiteorng......kahkahkah...tahun lepas...hubby carik sampin jer...yer2la sampai key el carik sampin..tetap takde..pastu gi shah alam pulak...tetap jugak takde yang kenan dihati...last2 dapat jumpe dekat tg.karang @ butik anggun...penat jer jauh2 tapi dekat2 sini jugak jumpernyer...hihihihih..peel betula kami ni laki binik...hehehehe

tahun nie..tema raye kiteorng dark coklet...kali nie tema raye aku yang pilih...hahahaha..asyik2 en hubby jer yang bagi idea....dan kalau korang nak tahu...aku sekarang nie memang sangat2la stressnyer...very2 tau...uwaaa.....stress sebab 1 baju pun aku takde lagiiiiiii...........uwaaa................k..bye.....^^


2 ulasan:

Noor Atikah Ramli said...[Reply To Comment]

family ika tahun nie pilih kaler biru turqouise =.="

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

Cik Rongoks : carik awal2 tau..klu x nnti hbs...hehehehe