BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Sunday, July 22, 2012

PReSeNT FRoM MaJaLaH SaJi "FLaMiNGgO HoTeL....''

Salam............

hari tuekan aku dah bagitau yang aku menang contest dari majalah saji...dan hadiahnyer adelah bermalam with breakfest @ hotel flaminggo....kebetulan minggu tue adik aku nak betunang tu yang terus decide mase nak tido hoteln...lagipun en hubby pun dah habis exam....so...Allah permudahkan segalenyer....syukur n tq Allah....

malam ahad tue tido hotel...sebelum sampai hotel kiteorng singgah jap dekat setia mall yg dekat setia alam...org duk sebuk citer katenyer best sangat tempat tue....lagipun en hubby sebuk nak carik kasut baru....eeeee..asyik2 kasut die jer...asyik2 barang die jer yg kene carik...ngeeee...kalau tak caye meh sini tengok...

ermm...ermm....
ish..ish..
tengok tueee....
with ank sedare...same tinggi dah dgn aku....
lepas penat dah pusing2 dalam setia mall tue kami keluar...tapi aku rase tak semue tempat aku jelajah...errmm..aku rase mcm bosan jer dalam tue..ker sebab tempat barukan haruslah rase macam tue kot...kotla...keluar jer dari situ singgah makan tengahari dan terus anta anak sedare aku dekat shaha alam....dari shah alam terus otw ke jalan ampang..hehehehe...badan pun rase letih jer....tak sabo2 dah nak chek in...kikikikiki....

rase bukan aku pegi waktu keje...tapi biaserla key el ttp mcm niekan..
nsb baik tak duduk key el...hahahha
eh..dah sampaila.....


heheheh... si cumels...kahkahakh...

ok...nak bareng jap...ngantuklah..tak tido2 lagi dari tadi nie.....hishh..aaajaaabbbbbb....nanti aku sambung balik.......k bye...selamat berpuasa..........

2 ulasan:

Noor Atikah Ramli said...[Reply To Comment]

bestnye ! ^^

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Cik Rongoks

dik lagi best kalau dapat 3 hari 2 malam kot...hahahahaha.....