BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Sunday, July 22, 2012

FLaMinGGo HoTeL PaRT III.......

Salam........


Disebabkan takde banyak aktiviti yang boleh dilakukan di hotel(nak mandi dkt pool xbleh sebab nanti sakit mate..kahkahkah),so en hubby suggestkan petang tu kami pusing2 key el...first choice pertama complex...en hubby nak carik kasut..so siap2 mandi n solat...dan sebelum ke tempat park kami ronde2 jugak dekat erea hotel tue...sajer jerla....manerla tahu nanti,kut2 org tanyer of koz aku dah tahukan....hahaha...sengal...

disebabkan xde org lain dlm bilik,so care ginila
kami nak ambik gambo bedua...hehehe
gambo air pun ko nak ambik yer....hehehe
saye sentiase menjadi tumpuan si lanser..kahkahkahkah..uweekk!!!
pasar mlm @ Jln Tar,makan celup2..best giler..!!!..last 6thn lepas....
kasut yg menjadi pilihan en hubby...mase nie kami berpecah...aku ke sogo
dan hubby ke pertama...
suker sgt2 pegi kedai nie sbb bnykkkkk sgt yg cantik2.....
nanti raye cari lagi..hehehe..dasarrr...

dalam pukul 11 kami dah sampai hotel...solat dan terus tido...aku tido lena giler malam tue...cume,en hubby jer yang tak lena....tempat baru tue yg tak berape nak lena....hehehehe...sian die...aku tak kesah...maner2 tempat asal mate aku dah memang mengantuk...terus jer tido....hehehe..keyla....selamat berpuasa..bye....

0 ulasan: