BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Tuesday, July 24, 2012

eSoK GaJi....YaHoooo.....

Salam.............


jom esok ramai2 serbu mesen ATM...hehehe...ehsan google..tq

Alhamdulillah....hari nie dah masuk hari ke 4 kiter berpuase....sekejap jer dah hari ke4kan...esok dah hari ke5...kalau diikutkan hari aku rase macam tak terikut jer....cepat betul mase berlalu...dan malam nie,aku dapat jugak pergi masjid untuk menunaikan solat sunat terawikh...Alhamdulillah...pergi seorang diri jer....berdikarikan sayer....hehehe...yang sbenanyer aku takleh pegi samer2 dengan en hubby,die balik lambat sebab ade tadarus lepas habis solat terawikh..so,aku kene pegi sendiri....

entry sebelum tido....sajer aku nak bagitahu yang esok gaji...saper yang berkeje dengan gomen esok bolehler cucuk duit yer...hehehehe...dan Alhamdulillah duit ot aku dah masuk minggu lepas...yahoooo...so..takyah ler sebuk2 nak keluakan duit.....boleh gune duit tue buat shopping raye nanti...hahahaha..best2...

dan...harap2 adelah sebarang seringgit dua bonus raye untuk kakitangan kerajaan nie...muehmueh...kalau ade Alhamdulillah...kalau takder pun Alhamdulillah(dengan harapan PM akan umumkan bonus untuk raye nie)oklah...nak tido....kbye...selamat berpuase.....


0 ulasan: