BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Wednesday, July 11, 2012

MeNu YG SanGaT SiMPLe.....

Salam..............


hahahahaha...baru siap masak nie...kan aku dah cakap aku masak lajuuu...lajuuuuu sgt2...bab2 dapur nie memang aku tak suker belamer2...kalau lelamer masak dekat dapur mahu 'bebor' mate aku....hehehehe...sementare menanti en hubby pulang dari masjid,aku jenguk2 blog jap....kikikkiki

ade ayam goreng dan juge sambal bilis pedas.....

ha..cer tengok menu tue...kan aku dah cakap,aku masak simple jer malam nie...simple2 pun kompem nanti en hubby cakap sedaappppppp..hahahah....belum makan lagi dah takbur...kang Allah tarik balik rase lazat tue baru tahu....ampunnnn...takmo cakap besar dah....jom jemput makannnn.....!!!!

3 ulasan:

Puan Awin said...[Reply To Comment]

simple2 pn tp yg pasti sambal bilis tu mest sedap kan...klu dh lapar, telan je ;)

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

Cik Awin : sambal bilis akak mmg sedap..sbb versi jawe pun yer stail...hihihiihh

Noor Atikah Ramli said...[Reply To Comment]

nak ayam !! ^^