BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Wednesday, July 11, 2012

DiNNeR MaLaM TaDi...

Salam..........

nie pun belum lagi start nak masak...hehehehe...takperla lambat sikit aku masak...aku masak laju...lagipun masak untuk dua org jer pun...so..takderla sebuk maner...so..hupdate blog jap...hikhikhihk....memang dasar tau...hahahaha

nie aku nak citer pasal menu malam tadi...ikutkan aku memang macam malassss jer nak masak...sebelum en hubby nak ke masjid die siap pesan lagi dekat aku...nanti takyahla masak...kiter makan luar jer...hihihihih..berbunga2 ceria hati aku dalam bilik mandi biler dengo...siap2 solat maghrib aku ke dapur...aku bukak freezer...aku tengok ade udang n ayam...errmmm..pikir2 punyer pikir aku rase baik aku masak....yess...kelantang kelentung aku dekat dapur...walaupun menu simple jer...tapi dah macam dekat kedailah jugak...hahahaha....paprik ayam + udang dan telur dadar...hubby aku kate sedappppp...kikikikki....banyak giler die makan malam tadi...

kat sini kesimpulannyer aku nak bagitahu yang malam tadi aku masak...dam malam nie aku nak masak jugak...hehehehe..perut suami nie kiter kene jage...itu pesanan emak aku selalu....hahahaha...dah macam mak2 jer aku niekan...oklah...aku nak masak nie...bye...nanti aku update lagi yer...daaaaaa

menu malam tadi

0 ulasan: