BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Sunday, July 22, 2012

eNgaGeMeNt DaY...PaRT III

Salam............

Maseh lagi tak habis2 aku nak citer pasal part nie....hahahahaha...banyak wooo yang aku nak kongsi...maklumlah adik bongsu akukan...so poyolah sikit aku nak update....kalau org lain malehler aku...muehmueh...kali nie entry pendek jer...aku nak letak gambo jer banyak2....kehkehkeh...

hantaran from lelaki aka adik aku.....tema pink hokey..itu tema mak aku yang nak...kiteorng hikut jer takmo jadi anak derhaka...hehehehe

baju.....
telekung.....
sakitla pale aku tengok gambo nie...
sweetkan...nie wife my bro yg buat....

chocolate yg sgt2 cantik nie dari aku...hehehe
kueh manggis nie jiran aku yg kasi..jiran2 aku nie suke benor
dgn adik aku..tapi apekan daye...heheheh
pemanis utk si manis...
maleh letak banyak2 gambo...sikit2 jer dahla yer...lame nak upload...lagipun sian dek citer2 aku yg dah tak sabo2 untuk dipublistkan...sabor yer...hehehehee...tema hijau + kuning dari si gegurl....





huh...penat dah nie....k byeee..................selamat berpuase......

0 ulasan: