BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Thursday, July 26, 2012

BoNuS RaYa UtK KaKiTaNgaN aWaM.....

Salam...............


Lambat giler aku dapat info pasal bonus....hehehehe....tengah malam waktu aku dah nak tido baru aku dapat tahu...hehehehe....lawak betulla...itupun aku tahu biler kakak aku call malam tadi,sembang2 sambil sebut pasal bonus....

Kakak aku: bonus raye nanti kiter dapat 9hb yer...?
Aku : bonus raye...??
(muke blur giler walaupun kakak aku xnmpk muke aku mase tue...hehehe)                       
Kakak aku: bulan 8 nie kiter gaji awalkan...(yer2 kakak aku ternagkan dkt aku)
Aku: ha'a...13 hb...pastu aaaajjjaabbb nak nunggu...
Kakak aku: la....kan dapat bonus...ko tak tengok tv ker tadi...?PM umumkan bonus ler...ko tak tengok tv ker..?
Aku : ha...!!!(kuat giler suare aku maser tue)yer ker?brp bulan..??..2 bulan ker...?
(tak hagak2 yer aku punyer logik sampai 2 bulan yer)
Kakak aku: Setengah bulan gaji jer...ha..!! bolehla ko dtg s.alam shopping raye....
(xmolah shopping jauh2 nanti bnyk habis duhet..kahkahkah...konon jerla)

tengok...lambat giler dapat infokan...sedey...tapi takper yang penting dapat bonus...lambat ke cepat yg penting PM dah umumkan bonus...heheheh....malam tadi,lepas buka mane der sempat nak bukak tv der...masuk jer waktu berbuka,aku telan kurma dan minum air dulu...pastu mandi n solat maghrib...lepas solat baru makan...dah siap makan kemas2 dapur...dah tue siap2 plak nak kemasjid untuk solat terawikh...so...memang aku takdan ler nak bukak tv...

aperpun...syukur Alhamdulillah...tq PM...''Pemberian bonus dan bayaran khas itu adalah penghargaan kerajaan kepada penjawat awam dan pesara kerajaan'' kata Najib Razak- Perdana Menteri Malaysia-

4 ulasan:

Cik Rongoks said...[Reply To Comment]

raya sakan la nnt.huhuhu

permata biru said...[Reply To Comment]

buka puasa depan tv sbb nak tgk pengumuman bonus tu..hehe

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Cik Rongoks
hahahaha...raye sakanler nmpknyer...meh sini dtg rumah akak nnti akak kasi duhet raye...hehehe

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@permata biru
lagi hebat tue...hehehe..akak dh tengah mlm baru tahu...kikikiki